دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محمد یاوری بنام کی مثل من

دانلود آهنگ جدید محمد یاوری بنام کی مثل من

Download New Music Mohammad YavariKi Mesl Man

دانلود آهنگ جدید محمد یاوری بنام کی مثل من

کی مثل من برای تو موهاتو شونه میکنه

کدوم دیوونه مثل من تورو دیوونه میکنه

کی اشکای تو چشماتو میبینه گریه میکنه

دلت به جای من به کی دوباره تکیه میکنه

دوباره خوابتو دیدم رو تخت خوابی که یه دنیا خاطره ست

رو بالشی که عطر تو روشه هنوز آره هنوز

تو اما جای دیگه ای رو تخت خوابی که واست یه بازیه

با بوی عطری که همیشه میزنی تو بی منی

خودت بگو کی میتونه تورو تحملت کنه

کاشکی یکی بیاد تا عاشق بشی ولت کنه

کی دکمه ی لباستو میبنده وقتی خسته ای

خودم دیدم با اونی و نمیتونی دروغ بگی

دوباره خوابتو دیدم رو تخت خوابی که یه دنیا خاطره ست

رو بالشی که عطر تو روشه هنوز آره هنوز

تو اما جای دیگه ای رو تخت خوابی که واست یه بازیه

با بوی عطری که همیشه میزنی تو بی منی

کی مثل من برای تو موهاتو شونه میکنه

کدوم دیوونه مثل من تورو دیوونه میکنه

کی اشکای تو چشماتو میبینه گریه میکنه

دلت به جای من به کی دوباره تکیه میکنه

دوباره خوابتو دیدم رو تخت خوابی که یه دنیا خاطره ست

رو بالشی که عطر تو روشه هنوز آره هنوز

تو اما جای دیگه ای رو تخت خوابی که واست یه بازیه

با بوی عطری که همیشه میزنی تو بی منی

خودت بگو کی میتونه تورو تحملت کنه

کاشکی یکی بیاد تا عاشق بشی ولت کنه

کی دکمه ی لباستو میبنده وقتی خسته ای

خودم دیدم با اونی و نمیتونی دروغ بگی

دوباره خوابتو دیدم رو تخت خوابی که یه دنیا خاطره ست

رو بالشی که عطر تو روشه هنوز آره هنوز

تو اما جای دیگه ای رو تخت خوابی که واست یه بازیه

با بوی عطری که همیشه میزنی تو بی منی

  • ۹۵/۰۲/۲۲
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی