دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محمد بهرامی بنام معمولی

دانلود آهنگ جدید محمد بهرامی بنام معمولی

Download New Music Mohammad BahramiMamooli

ترانه : مهیار پوریان / آهنگ : محمد بهرامی / تنظیم : حامد رایکوف / گیتار : آراد یادگارفرد

عود : بهنام علیزاده  ویولن و استرینگ : مجتبی جمشیدی

دانلود آهنگ جدید محمد بهرامی بنام معمولی

یه چی موا بهت بگم، اگه زبونم نیا بن
تو دنیا هه یه چیزونی، که دست آدم خودی نن
دست خودوم نهه عزیز، چش وا امکه امدی عاشقم
عاشق دوستی ساده که، بی شیله پیلن عین خوم
بی چه ایکه عزیز بودی؟ بی چه ایکه بی تو موا؟
ببخش اگه عاشقتوم، دست خودوم نین بخدا
ادونم ای قرار نهه، پاخو ا حد فرا امنها
احساس مه بیشته بو از، دوستی معمولی ما
شبیه کم خاطره ای، که بی دلم بودی شیرین
که ساده عهد ایبست دلم، واخو که غیر تو نگین
شبیه کم نگاهی که، اسیر چشموتن دلم
وقتی موا صدات کنم، نخواسته بهت اگم گلم
بی چه ایکه عزیز بودی؟ بی چه ایکه بی تو موا؟
ببخش اگه عاشقتوم، دست خودوم نین بخدا
ادونم ای قرار نهه، پاخو ا حد فرا امنها
احساس مه بیشته بو از، دوستی معمولی ما
شبیه کم نگاهی که، اسیر چشموتن دلم
وقتی موا صدات کنم، نخواسته بهت اگم گلم
بی چه ایکه عزیز بودی؟ بی چه ایکه بی تو موا؟
ببخش اگه عاشقتوم، دست خودوم نین بخدا
ادونم ای قرار نهه، پاخو ا حد فرا امنها
احساس مه بیشته بو از، دوستی معمولی ما

  • ۹۵/۰۴/۰۲
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی