دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید احمد سلو بنام شک نکن

پخش به زودی از آی ام موزیک

دانلود آهنگ جدید احمد سلو بنام شک نکن

Download New Music Ahamad Solo – Shak Nakon

دانلود آهنگ جدید احمد سلو بنام شک نکن

با سلام خدمت کاربران عزیز آی ام موزیک

به زودی منتظر آهنگ عاشقانه و غمگین از احمدرضا شهریاری ملقب به احمد سلو باشید این آهنگ بنام شک نکن می باشد که از این صفحه می توانید این موزیک رو دانلود کنید

با تشکر تیم خبری آی ام موزیک

بازم دو روزه که نیستی کنارم

واسه برگشتنت حسی ندارم

الان دو روزه که نیستی کنارم

ولی دستاتو دیگه کم دارم

دارم میگزرم از تو دیگه میرم

من که از عشق تو خیری ندیدیم

دیگه آخرشه باید جدا شیم

دیگه بسه دروغ هاتو شندیم

دیگه بسه دروغ هاتو شندیم

دارم میرم میگزرم از عشق تو

میرمو تنهاست میزارم شک نکن

دارم میرم میگزرم از عشق تو

میرمو تنهاست میزارم شک نکن

  • ۹۵/۰۲/۲۸
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی