دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید عماد بنام قربونت برم

دانلود آهنگ جدید عماد بنام قربونت برم

Download New Music EmadGhorbounet Beram

دانلود آهنگ جدید عماد بنام قربونت برم

متن آهنگ عماد بنام قربونت برم

تو چقد گلی گلم نازنین خوشگلم,

من که دیوونه شدم بزار قربونت برم,

بزار قربونت برم,بسوزم تو آتیش تو,

آره جونم کم آوردم پیش تو,

آره جونم کم آوردم پیش تو

حس خوب تو نگات منو بدجوری میخواد

منم عاشقت شدم آره خیلیم زیاد

خیلیم برام کمه,دل من تو رو میخواد

بزار یه چیزی بگم آره قربون لبات

تو چقد خوبی گلم نازنین خوشگلم

من که دیوونه شدم بزار قربونت برم

بزار قربونت برم,بسوزم تو آتیش تو

آره جونم کم آوردم پیش تو

آره جونم کم آوردم پیش تو

حس خوب تو نگات منو بدجوری میخواد

منم عاشقت شدم آره خیلیم زیاد

خیلیم برام کمه,دل من تو رو میخواد

بزار یه چیزی بگم آره قربون لبات

تو چقد خوبی گلم نازنین خوشگلم

من که دیوونه شدم بزار قربونت برم

بزار قربونت برم,بسوزم تو آتیش تو

آره جونم کم آوردم پیش تو

آره جونم کم آوردم پیش تو

بیا مثل اون قدیم هرچی که دلت میخواد

تو فقط بهم بگو منو دوس داری زیاد

منو دوس داری زیاد آره خیلیم زیاد

حس من مثل تو نیست اره قربون لبات

تو چقد خوبی گلم نازنین خوشگلم

من که دیوونه شدم بزار قربونت برم

بزار قربونت برم,بسوزم تو آتیش تو

آره جونم کم آوردم پیش تو

آره جونم کم آوردم پیش تو

  • ۹۵/۰۲/۲۸
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی