دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید فرشاد کیا بنام حال من

دانلود آهنگ جدید فرشاد کیا بنام حال من

Download New Music Farshad KiaHaale Man

دانلود آهنگ جدید فرشاد کیا بنام حال من

متن آهنگ فرشاد کیا بنام حال من

دو سه روز فهمیدی توی سرم چی میگذره
بودنت از همه چی واسه من مهمتره
دو سه روزه فهمیدی  یادت هرجا بامنه
عشق هیچکی جز خودت  به سرم نمیزنه
حال من کنار چشمات واضح و مشخصه
ببین آخرش چه ساده افتادم تو مخصه
میدونستم که این احساس با تو موندنی میشه
قصه ی عشق من و تو چه ستودنی میشه.
با تو حال من خوشه با تو خیلی راحتم
هرجا باشی من میام  برخلاف عادتم
دوس دارم ببینمت توی لحظه لحظه هام
زندگی بدون تو غیر ممکنه برام
حال من کنار چشمات واضح و مشخصه
ببین آخرش چه ساده افتادم تو مخصه
میدونستم که این احساس با تو موندنی میشه
قصه عشق من و تو چه ستودنی میشه

دو سه روز فهمیدی توی سرم چی میگذره
بودنت از همه چی واسه من مهمتره
دو سه روزه فهمیدی  یادت هرجا بامنه
عشق هیچکی جز خودت  به سرم نمیزنه
حال من کنار چشمات واضح و مشخصه
ببین آخرش چه ساده افتادم تو مخصه
میدونستم که این احساس با تو موندنی میشه
قصه ی عشق من و تو چه ستودنی میشه.
با تو حال من خوشه با تو خیلی راحتم
هرجا باشی من میام  برخلاف عادتم
دوس دارم ببینمت توی لحظه لحظه هام
زندگی بدون تو غیر ممکنه برام
حال من کنار چشمات واضح و مشخصه
ببین آخرش چه ساده افتادم تو مخصه
میدونستم که این احساس با تو موندنی میشه
قصه عشق من و تو چه ستودنی میشه

  • ۹۵/۰۲/۲۱
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی