دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند بنام یه ماهه

ترانه سرا : علی بحرینی / آهنگساز : مهدی احمدوند / تنظیم میکس و مستر : حامد برادران

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند بنام یه ماهه

Download New Music Mehdi AhmadvandYe Mahe

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند بنام یه ماهه

متن آهنگ مهدی احمدوند بنام یه ماهه

یه ماهه، که دائم، نگاه دل من
به سمت یه ماهه
چه ماهه، قشنگی، تو راهه
یه عشقی باهامه که ماهه
نباشی توی دنیام مگه میشه مگه میشه
چی میشه اگه بمونی مگه میشه مگه میشه
تو هستی که من اینجام که نمیرم، که نمیرم
چی میشه که بمونی تا نمیرم، تا نمیرم
یه جایی توی دلمه، که جای توئه
تبی که توی تنمه برای توئه
هنوزم من اون عاشق دیوونه ای ام
که اگه اشاره کنی فدای توئه
قراره، دوباره، کنار دل
من بی قرارم بمونه
چه عشقی، چه حسی
چه عالی باش تو دل هردو مونه
نباشی توی دنیام مگه میشه، مگه میشه
چی میشه اگه بمونی مگه میشه، مگه میشه
تو هستی که من اینجام که نمیرم، که نمیرم
چی میشه که بمونی تا نمیرم، تا نمیرم
یه جایی توی دلمه، که جای توئه
تبی که توی تنمه برای توئه
هنوزم من اون عاشق دیوونه ای ام
که اگه اشاره کنی فدای توئه

یه ماهه، که دائم، نگاه دل من
به سمت یه ماهه
چه ماهه، قشنگی، تو راهه
یه عشقی باهامه که ماهه

دانلود آهنگ یه ماهه مهدی احمدوند

نباشی توی دنیام مگه میشه مگه میشه
چی میشه اگه بمونی مگه میشه مگه میشه
تو هستی که من اینجام که نمیرم، که نمیرم
چی میشه که بمونی تا نمیرم، تا نمیرم
یه جایی توی دلمه، که جای توئه
تبی که توی تنمه برای توئه
هنوزم من اون عاشق دیوونه ای ام
که اگه اشاره کنی فدای توئه
قراره، دوباره، کنار دل
من بی قرارم بمونه
چه عشقی، چه حسی
چه عالی باش تو دل هردو مونه
نباشی توی دنیام مگه میشه، مگه میشه
چی میشه اگه بمونی مگه میشه، مگه میشه
تو هستی که من اینجام که نمیرم، که نمیرم
چی میشه که بمونی تا نمیرم، تا نمیرم
یه جایی توی دلمه، که جای توئه
تبی که توی تنمه برای توئه
هنوزم من اون عاشق دیوونه ای ام
که اگه اشاره کنی فدای توئه

  • ۹۵/۰۲/۱۹
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی