دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مجید رضا بنام بی تاب توام

دانلود آهنگ جدید مجید رضا بنام بی تاب توام

Download New Music Majid RezaBi Tabe Toam

دانلود آهنگ جدید مجید رضا بنام بی تاب توام

منو تو عاشق هم همه اینو خوب میدونن

تو شدی مثل نفس برام اینو از چشام میخونن

همه اینو خوب میدوند عاشق چشاتم

چشاتو وا کنی عشقم دیونه نگاتم

میخوام دستاتو آروم بگیرم واسه چشمات میمیرم

دلم میخواد اینو بگی دستو تو زندگیم

زندگی بی تو معنی نداره

دلم میگه خیلی زیاد بهت علاقه داره

بی تاب توام تو هم بی قراره منی

و من عاشقت هستم تو هم عاشقم هستی

دلسردی نکن عزیز یه وفت دل نکنی عزیز

عشق بیین ما دو نفر جون میگره بعد از این

تو دنیا که هیچکی مثل تورو نداره

هر کی ببینتت محاله که دوام بیاره

وقتی تو پیشمی تمام آرزوم همینه

چشات از همه دنیا فقط منو ببینه

دارم رویامو با تو میبینم کنارت هر جا میبنیم

تو هم نگو مال منی قیدمو نمیزنی

تو بیا هم قدم شو تو سکوت جاده

تنها آرزوم همینه بسازیم عشقو ساده

  • ۹۵/۰۲/۱۸
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی