دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید میلاد غلامی بنام احساساتم با کیفیت اورجینال

ترانه / آهنگ / تنظیم : مهدی جهانی

دانلود آهنگ جدید میلاد غلامی بنام احساساتم

Download New Music Milad GholamiEhsasatam

دانلود آهنگ جدید میلاد غلامی بنام احساساتم

حس می کنم آسمونو که زیر پاهامه

این ریتم قشنگه چون فکرت باهامه

حرفات رویایی ترین تصویرو می سازه

قلبم پای گریه هات دنیاشو می بازه

احساساتم بستگی داره به تو

دیوونتم هیچوقت از پیشم نرو

این دیوونه هر چی داره ماله تو

دلم می خواد عوض کنم حالتو

این حس حال زیبا حالم رو شکل جنون کرد

احساس پاکت قلب من رو مهربون کرد

حرفات رویایی ترین تصویرو می سازه

قلبم پای گریه هات دنیاشو می بازه

احساساتم بستگی داره به تو

دیوونتم هیچوقت از پیشم نرو

این دیوونه هر چی داره ماله تو

دلم می خواد عوض کنم حالتو

  • ۹۵/۰۲/۱۱
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی