دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید احسان الدین معین بنام نگاه کن با کیفیت اورجینال

ترانه : یاحا کاشانی / آهنگ : انوشیروان تقوی / تنظیم : وحید فرج زاد

دانلود آهنگ جدید احسان الدین معین بنام نگاه کن

Download New Music Ehsanoddin MoeinNega Kon


دانلود آهنگ جدید احسان الدین معین بنام نگاه کن

متن دانلود آهنگ احسان الدین معین بنام نگاه کن

نگاه کن چشمای بی آرزومو
نگاه کن خاطرات روبه رومو
هنوز دلواپسی های همیشه
که از گذشته هام جدا نمیشه
اگه نقشی برات بازی می کردم
به هر شکلی تورو راضی می کردم
می خواستم که منو دوست داشته باشی
نمی خواستم ازم هیچ وقت جداشی
نمی خواستم تورو ساده ببازم
نباشی و ازت رویا بسازم
نشد راضیت کنم نه نتونستم
خودم از اولشم می دونستم
اگه نقشی برات بازی می کردم
به هر شکلی تورو راضی می کردم
می خواستم که منو دوست داشته باشی
نمی خواستم ازم هیچ وقت جداشی

  • ۹۵/۰۲/۱۱
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی