دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید ماهان آزادی بنام بی وفا

ترانه : غزاله اسدیان / بوزوکی : بهمن میرزاده / آهنگ و تنظیم : فرشید بقایی

دانلود آهنگ جدید ماهان آزادی بنام بی وفا

Download New Music Mahan AzadiBi Vafa

دانلود آهنگ جدید ماهان آزادی بنام بی وفا

متن آهنگ ماهان آزادی بنام بی وفا

نمیدونستم عشق من یه روزی تکراری میشه

نبودم یه عادتو رفتم اجباری میشه

نگفته بودی میتونی عشق یکی دیگه بشی

بهش بگی دوسش داری واسش یه دیونه بشی

تو که میگفتی عشق من دنیا رو بی تو نیمخوم

دنیایه من فقط توای چیزی به جز تو نمیخوام

از عشق اون میسوزی تو چشم من خیره میشی

میگی که عاشق منی داری تو دیونه میشی

یه جور از این خونه میری که عکستم جا نزاری

اسم منو یادت نیار بگی که دوستم نداری

نمیدوستم عشق من یه روزی تکراری میشه

نبودنم یه عادتو رفتنم اجباری میشه

تو که میگفتی عشق من دنیا رو بی تو نمیخوام

دنیایه فقط توای چیزی به جز تو نمیخوام

از عشق اون مسوزی تو چشم من خیره میشی

میگی که عاشق منی داری تو دیونه میشی

چه جور دلت میاد بگی دیگه نمی شناسی منو

چه جوری یاد گرفتی تو اینجوری دل شکستنو

نگفتی بودی میتونی عشق یکی دیگه بشی

بهش بگی دوست داری واسش یه دیونه بشی

تو که میگفتی عشق من دنیا رو بی تو نیمخوم

دنیایه من فقط توای چیزی به جز تو نمیخوام

از عشق اون مسوزی تو چشم من خیره میشی

میگی که عاشق منی داری تو دیونه میشی

چه جور دلت میاد بگی دیگه نمی شناسی منو

چه جوری یاد گرفتی تو اینجوری دل شکستنو

نگفتی بودی میتونی عشق یکی دیگه بشی

بهش بگی دوست داری واسش یه دیونه بشی

تو که میگفتی عشق من دنیا رو بی تو نیمخوم

دنیایه من فقط توای چیزی به جز تو نمیخوام

از عشق اون مسوزی تو چشم من خیره میشی

میگی که عاشق منی داری تو دیونه میشی

  • ۹۵/۰۲/۱۰
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی