دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید هادی فخاری بنام دل با کیفیت اورجینال

ترانه‌ و آهنگ : هادی فخاری تنظیم‌ : محمد یعقوبیان

دانلود آهنگ جدید هادی فخاری بنام دل

Download New Music Hadi FakhariDel

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید هادی فخاری بنام دل

 رقتی یو بعد رفتنت شبو روزم شکل همه

تا تو برنگردای دل من دردو ماتمه

دور شده دلم از همه

دل از دلم کندیو بردی دلمو با خودت

من بدون تو میمرم دل من همراه با غم

خاطراتمون یادمه

بعد تو هیچی ننشت به راحتی آروم به دل من

حرف تو میمونه تو این دل من تو کنار منی بدون من

قلب من نباشی تو نمیزنه دلم از دلت دل نمی کنه

حرف این اینکه بدون دلت اونی میمیره دل منه

بدون تو دل نمیزنه

 رقتی یو بعد رفتنت شبو روزم شکل همه

تا تو برنگردای دل من دردو ماتمه

دور شده دلم از همه

دل از دانلود آهنگ جدید دلم کندیو بردی دلمو با خودت

من بدون تو میمرم دل من همراه با غم

خاطراتمون یادمه

بعد تو هیچی ننشت به راحتی آروم به دل من

حرف تو میمونه تو این دل من تو کنار منی بدون من

قلب من نباشی تو نمیزنه دلم از دلت دل نمی کنه

حرف این اینکه بدون دلت اونی میمیره دل منه

بدون تو دل نمیزنه

دانلود آهنگ محمد علیزاده و میثم ابراهیمی بنام خسته ام

 رقتی یو بعد رفتنت شبو روزم شکل همه

تا تو برنگردای دل من دردو ماتمه

دور شده دلم از همه

دل از دلم کندیو بردی دلمو با خودت

من بدون تو میمرم دل من همراه با غم

خاطراتمون یادمه

یادمه یادمه یادمه

 رقتی یو بعد رفتنت شبو روزم شکل همه

تا تو برنگردای دل من دردو ماتمه

دور شده دلم از همه

دل از دلم کندیو بردی دلمو با خودت

من بدون تو میمرم دل من همراه با غم

خاطراتمون یادمه

  • ۹۴/۱۲/۲۹
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی