دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بنام حال هردومون با کیفیت اورجینال

ترانه‌ : علیرضا آذر  آهنگ :  میلاد بابایی تنظیم‌ :  ایمان تیموریان گیتار: کیان دارات استرینگ : عرفان پاشا

دودوک: امیرحسین کیان پور

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بنام حال هردومون

Download New Music Milad BabaeiHale Har Domoon

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بنام حال هردومون

متن آهنگ میلاد بابایی بنام حال هردومون

عشق اول منی تک تنهایه توام

از نگاه اولت پیره چشمایه تو ام

شاید این قاصدک ها که بهارو بلدن

سر راه زندگیت به منم سری زدن

تو دلت برای من جایه زندگی بزار

این همه شکایتو پایه بچگیم بزار

تو دلت برای من جایه زندگی بزار

این  دانلود آهنگ جدید همه شکایتو پایه بچگیم بزار

با بهار قدمات همه جا هم سفرم

دست گرمتو بکش رو زمستون سرم

حال من خوبه ولی با تو خیلی بهترم

حتی با سایه تو دل شهرو میبرم

دل شهرو میبرم دل شهرو میبرم

تو دلت برای من جایه زندگی بزار

این همه شکایتو پایه بچگیم بزار

تو دلت برای من جایه زندگی بزار

این همه شکایتو پایه بچگیم بزار

تو دلت برای من جایه زندگی بزار

این همه شکایتو پایه بچگیم بزار

  • ۹۴/۱۲/۲۹
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی