دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها بنام اعتراف با کیفیت اورجینال

ترانه و آهنگ : مجید خراطها تنظیم : مجید خراطها گیتار بیس : سعید عباسی پرکاشن : محمدرضا سلیمیان

ویولن : پیمان رشیدی پیانو : مجید صالح دکلمه : نسرین مقانلود میکس و مستر : بهمن بختیاری

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها بنام اعتراف

Download New Music Majid KharathaEteraf

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها بنام اعتراف

متن آهنگ مجید خراطها بنام اعتراف

وقتی دیدم خشکو سردی پر کینه شد تمام تارو پودم

اعتراف اول اینه من زیادی زود قضاوت کرده بودم

همیشه واسم سوال بود تو خودت رفتی چرا پس گریه کردی

اعتراف دوم اینه من بهت نامردی کردم خیلی مردی

تو دوراهی وقتی موندم تو خودت رفتی که خوشبخت شم

میدونم اعتراف دانلود آهنگ جدید سوم اینه سخته تو فکر تو اما پیش اونم

از زمانی که تو رفتی هی زمان میره و من دیونه میشم

کاش فراموشی بگیرم یا زمان برگرده و برگردی پیشم

ای خدا خودت میدونی اون جمع جورم میکرد

بال و پرم بود من بدون اون میمرم ای خدا این اعتراف آخرم بود

  • ۹۴/۱۲/۲۹
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی