دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید ایمان قیاسی بنام با من حرف بزن با کیفیت اورجینال

ترانه و آهنگ : میلاد بابایی تنظیم : فرزاد ماهان میکس و متسر : محمد فلاحی

دانلود آهنگ جدید ایمان قیاسی بنام با من حرف بزن

Download New Music Iman Ghiasi – Ba Man Harf Bezan

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید ایمان قیاسی بنام با من حرف بزن

متن آهنگ ایمان قیاسی بنام با من حرف بزن

یه نگاه بکن تو چشمام عزیزم

بزار یک لحضه دلم آروم بگیره

بزار این حسی که از دوریت میگریم

فقط این بار تو یه لحضه بمیرم

میدونم صد تا هوادار داری بی وقفه

هضم دردشم برام این روزا خیلی سخته

اگه تو لب تر کنی هزار دفعه میمیرم

اگه تو درکم کنی دوباره جون میگرم

با من دانلود آهنگ جدید جرف بزن از خودت چیزی بگو

میدونم دوستم داری حتی نباشی رو به روم

با من جرف بزن بگو از من چی میخوایی

بگو حرف دلتو اگه کمه یا که زیاد

با من جرف بزن از خودت چیزی بگو

میدونم دوستم داری حتی نباشی رو به روم

با من جرف بزن بگو از من چی میخوایی

بگو حرف دلتو اگه کمه یا که زیاد

روزی صد بار تورو دیدن کمه واسم

وقتی که نبینمت پرت میشه حواسم

اینقده زیبایی که محو تماشاتم

با تو رویایی میشه همه خاطراتم

از همه دنیا میخوام فقط که تو باشی

میمیرم حتی اگه یه لحضه تنها شی

قول میدم تا آخرش کنار تو باشم

سختکه که نبینمت نمیشه تنها شم

با من جرف بزن از خودت چیزی بگو

میدونم دوستم داری حتی نباشی رو به روم

با من جرف بزن بگو از من چی میخوایی

بگو حرف دلتو اگه کمه یا که زیاد

با من جرف بزن از خودت چیزی بگو

میدونم دوستم داری حتی نباشی رو به روم

با من جرف بزن بگو از من چی میخوایی

بگو حرف دلتو اگه کمه یا که زیاد

  • ۹۴/۱۲/۲۹
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی