دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید احسان نی‌ زن بنام عشق من با کیفیت اورجینال

ترانه : مریم دلشاد آهنگ : مهدی یراحی تنظیم‌ : مهرداد احمدزاده گیتار : فرشید ادهمی

ویولن : احسان نی‌ زن  میکس و مستر : ایمان احمدزاده

دانلود آهنگ جدید احسان نی‌ زن بنام عشق من

Download New Music Ehsan NeyzanEyde Man

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید احسان نی‌ زن بنام عشق من

متن آهنگ احسان نی‌ زن بنام عشق من

کی چی میدونه این عیدو شاید

پیش تو بودم اتفاقه خوبه در من

دل کندم از این شهر عطیقه

نو کن منو با شور حال تازه بودن

کی چی میدونه تحویل تاره

امسالو شاید با تو باشم روز روشن

دریا شو تا من برق تو باشم

راهه جنون و عشق عادت باشه با من

تنها نبودی تا بدونی چی کشیدم

شاخه به شاخه هی بهار از ریشه چیدم

غمگین درخته روزایه سخته خونه بودم

من سر به زیرو برگ و بارم سبز تر بود

اما گناهم هم نشینی با تبر بود

رویامو دانلود آهنگ جدید  چی داده بودم ساده بودم ساده بودم

هر جا تو باشی عید من اونجاست

هی حال خوبه هی عطر خالص فصل رنگی

شکل یه باغی تو قلب پاییز

عمیگنی اما هم صبوری هم قشنگی

با من شبیه احساس من باش

با من که درد زندگی رو دوره کردم

غیر از تو با این دنیایه داغون

دور از علاقه خونه کردم سرده سردم

تنها نبودی تا بدونی چی کشیدم

شاخه به شاخه هی بهار از ریشه چیدم

غمگین درخته روزایه سخته خونه بودم

من سر به زیرو برگ و بارم سبز تر بود

اما گناهم هم نشینی با تبر بود

رویامو چی داده بودم ساده بودم ساده بودم

  • ۹۴/۱۲/۲۹
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی