دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید احمد سلو بنام سال نو با کیفیت اورجینال

ترانه : مهرشید حبیبی  آهنگ و تنظیم : احمدرضا شهریاری

دانلود آهنگ جدید احمد سلو بنام سال نو

Download New Music Ahamad SoloSale No

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید احمد سلو بنام سال نو

متن آهنگ احمد سلو بنام سال نو

یه مرد بی حال میون هر دوتامون هست یه دیوار
تموم دلخوشیم یه ذرب گیتار محاله بی تو دیگه ترک سیگار
چشای مشکی چرا می خوای دوباره باز بجنگی
به روی شونه هام یه بار سنگین
یه سال تازه با یه فاز غمگین
نشد ببینم یه شب تو قبل من تو خونه باشی
نشستی با غریبه توی ماشین
که اون شبیه من نبود
وقتی نیستی دانلود آهنگ جدید دوباره سازمو به دست میگیرم
تموم دلخوشیمو پس میگیرم
از اونکه عاشقم نبود
چه جوری حرفمو تو مغر تو فرو کنم
بگو که چندتا شعر عاشقانه رو کنم
تموم شهر من به فکر سال نو
یه سال دیگه رو من چه جوری شروع کنم
نمی شه روحیات تو شبیه فاز من
نبودش اسم تو این آخرا تو فال من
تو نیستی تو خونه تموم کار من
دوباره گند زدی با رفتنت به سال من

فاصله نبود میون اعتقاد و باورای ما
عاشقانه بود تمام لحظه ها و ساعتای ما
بند قلب من چه ساده پاره می شه با صدای تو
تو فکرمم نبود جدایی ساده باشه تو نگاه تو
چه جوری حرفمو تو مغر تو فرو کنم
بگو که  دانلود آهنگ جدید چندتا شعر عاشقانه رو کنم
تموم شهر من به فکر سال نو
یه سال دیگه رو من چه جوری شروع کنم
نمی شه روحیات تو شبیه فاز من
نبودش اسم تو این آخرا تو فال من
تو نیستی تو خونه تموم کار من
دوباره گند زدی با رفتنت به سال من

TELECHANEL
  • ۹۴/۱۲/۲۷
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی