دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید علی جهانیان بنام آدم باش با کیفیت اورجینال

ترانه آهنگ و تنظیم : علی جهانیان ویولن : علیرضا مهرابی آکاردیون : آرش اکیری

میکس و مستر : مهران عباسی

دانلود آهنگ جدید علی جهانیان بنام آدم باش

Download New Music Ali Jahanian – Adam Bash

 برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید علی جهانیان بنام آدم باش

متن آهنگ علی جهانیان بنام آدم باش

گذشتت گذشته از حالت خبر بگیر

که حالت حال کسی رو بد نکنه

تو روزگاری که همه حرف میزنن

تو نزن نزار دل کسی بشکنه

عشقی که بین ما بود الان کجا رفته

به خودت بیا ای آدم

زنده بودن کافی نیست

زندگی کن با عشق من چقدر سادم

که به بادت دادم

تموم لحضه هامو اما نفهمیدم که چرا

انتخابم این بود

اگه نمیتونی فرشته باشی

آدم باش

سکوتت بهتر از دورغهای تکراریته

فقط با من باش

اگه نمیتونی فرشته باشی

آدم باش دانلود آهنگ جدید

سکوتت بهتر از دورغهای تکراریته

فقط با من باش

وجودت پر از حس بی تفاوتی

چرا با من سردی

جز عشقو محبت از من چی دیدی

که بهم خیانت کردی

بگو توهم نگران من هستی

تو هم میگزرونی این روا رو به سختی

تو هم اندازه من شکستی

تنها نشستی

سردی سردی تمام حس دوست داشتنو ازم جدا کردی

دردی که درمون نداره

میرم میرم میخوام با دردای خودم آروم بگیرم

دردی که پایان نداره

فقط با من باش

اگه نمیتونی فرشته باشی

آدم باش

سکوتت بهتر از دورغهای تکراریته

فقط با من باش

فقط با من باش

اگه نمیتونی فرشته باشی

آدم باش

سکوتت بهتر از دورغهای تکراریته

فقط با من باش

وجودت پر از حس بی تفاوتی

چرا با من سردی

جز عشقو محبت از من چی دیدی

که بهم خیانت کردی

متن آهنگ علی جهانیان بنام آدم باش

گذشتت گذشته از حالت خبر بگیر

که حالت حال کسی رو بد نکنه

تو روزگاری که همه حرف میزنن

تو نزن نزار دل کسی بشکنه

عشقی که بین ما بود الان کجا رفته

به خودت بیا ای آدم

زنده بودن کافی نیست

زندگی کن با عشق من چقدر سادم

که به بادت دادم

تموم لحضه هامو اما نفهمیدم که چرا

انتخابم این بود

 

TELECHANEL
  • ۹۴/۱۱/۳۰
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی