دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امید اردلان بنام گاهی وقتا با کیفیت اورجینال

دانلود آهنگ جدید امید اردلان بنام گاهی وقتا

Download New Music Omid Ardalan Gahi Vaghta

 برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید امید اردلان بنام گاهی وقتا

متن آهنگ امید اردلان بنام گاهی وقتا

گاهی وفتا دارم خودموبا تو میبنیم

تویه رویا میخوام دستاتو بگیرم

گاهی وقتا نداشتنت منو به هم میزه

قلبم تو نبودنت از غصه لبریزه

نمیدونی جای خالی چقدر خالیه

روزا شبا هر قدم بی تو بیماریه

نمیتونم بنودتو باور کنم

زندگی بدون تو عادت کنم

نمیرم تویه دنیایه که تونسیتی منم تنهام

نمیخوام حتی یه لحضه بی تو باشم تو روزا تو شبا

نمیرم تویه دنیایه که تونسیتی منم تنهام

نمیخوام حتی یه لحضه بی تو باشم تو روزا تو شبا

چقدر آسون رد شدی من ولی من آروم خاطراتو روق میزنم

بدون تو حتی زود میشه سخت

نمیشه تو دنیایی پر از امید آرزو رفت

نمیدونی جای خالی چقدر خالیه

روزا شبا هر قدم بی تو بیماریه

نمیتونم بنودتو باور کنم

زندگی بدون دانلود آهنگ جدید تو عادت کنم

نمیرم تویه دنیایه که تونسیتی منم تنهام

نمیخوام حتی یه لحضه بی تو باشم تو روزا تو شبا

گاهی وفتا دارم خودموبا تو میبنیم

تویه رویا میخوام دستاتو بگیرم

گاهی وقتا نداشتنت منو به هم میزه

قلبم تو نبودنت از غصه لبریزه

نمیدونی جای خالی چقدر خالیه

روزا شبا هر قدم بی تو بیماریه

نمیتونم بنودتو باور کنم

زندگی بدون تو عادت کنم

نمیرم تویه دنیایه که تونسیتی منم تنهام

نمیخوام حتی یه لحضه بی تو باشم تو روزا تو شبا

نمیرم تویه دنیایه که تونسیتی منم تنهام

نمیخوام حتی یه لحضه بی تو باشم تو روزا تو شبا

چقدر آسون رد شدی من ولی من آروم خاطراتو روق میزنم

بدون تو حتی زود میشه سخت

نمیشه تو دنیایی پر از امید آرزو رفت

نمیدونی جای خالی چقدر خالیه

روزا شبا هر قدم بی تو بیماریه

نمیتونم بنودتو باور کنم

زندگی بدون تو عادت کنم

نمیرم تویه دنیایه که تونسیتی منم تنهام

TELECHANEL
  • ۹۴/۱۱/۳۰
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی