دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مسعود آتشین بنام دیوونه با کیفیت اورجینال

ترانه و آهنگ : میثاق راد  تنظیم : مهدی آزاد سرشت  میکس و مسترینگ : راشا تقی پور

دانلود آهنگ جدید مسعود آتشین بنام دیوونه

Download New Music Masoud AtashinDivoone

 برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید مسعود آتشین بنام دیوونه

متن آهنگ مسعود آتشین بنام دیوونه

با یه دنیا احساس دستاتو میگرم

عاشقت می مونم من برات میمرم

تو که با من باشی زندگیم آرومه

از تهه دل میگم عاشقتم دیونه

من واسه عشقمون جونمم میزارم

عاشقتم عشقم من تو رو دوست دارم

همیشه با من باش دنیام با تو خوبه

قلب من تو سینه واسه تو میکوبه

یه دنیا احساس دستاتو میگرم

عاشقت می مونم من برات میمرم

تو که با من باشی زندگیم آرومه

از تهه دل میگم عاشقتم دیونه

من واسه عشقمون جونمم میزارم

عاشقتم عشقم من تو رو دوست دارم

همیشه با من دانلود آهنگ جدید باش دنیام با تو خوبه

قلب من تو سینه واسه تو میکوبه

من واسه عشقمون جونمم میزارم

عاشقتم عشقم من تو رو دوست دارم

همیشه با من باش دنیام با تو خوبه

قلب من تو سینه واسه تو میکوبه

دانلود آلبوم جدید عرفان بنام خداحافظی

من واسه عشقمون جونمم میزارم

عاشقتم عشقم من تو رو دوست دارم

همیشه با من باش دنیام با تو خوبه

قلب من تو سینه واسه تو میکوبه

TELECHANEL

  • ۹۴/۱۱/۲۹
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی