دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید متین دو هنجره بنام حسادت با کیفیت اورجینال

ترانه : نیما قاسمی تنظیم : امین کاوه

دانلود آهنگ جدید متین دو هنجره بنام حسادت

Download New Music Matin 2 HanjareHesadat

 برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید متین دو هنجره بنام حسادت

متن آهنگ متین دو هنجره بنام حسادت

از کی با این زحم عمیق

به خودم عادت میکنم

عطر تو که حس میکنه

به کی حسادت میکنم

به کی حسادت میکنم

به تو عادت کرده بودم

به تو که راخت بریدی

منه مغرور گریه کردم

تو همیشه ندیدی

مثل من واسه تو

کسی دلواپس تنهایی تو نیست

عشق تو تو دلم کسی واسم

دیگه نه شبیهه تو نیست

مثل من واسه تو

کسی دلواپس دانلود آهنگ جدید تنهایی تو نیست

عشق تو تو دلم کسی واسم

دیگه نه شبیهه تو نیست

از کی با این زحم عمیق

به خودم عادت میکنم

عطر تو که حس میکنه

به کی حسادت میکنم

به کی حسادت میکنم

مثل من واسه تو

کسی دلواپس تنهایی تو نیست

عشق تو تو دلم کسی واسم

دیگه نه شبیهه تو نیست

مثل من واسه تو

کسی دلواپس تنهایی تو نیست

عشق تو تو دلم کسی واسم

دیگه نه شبیهه تو نیست

TELECHANEL
  • ۹۴/۱۱/۲۹
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی