دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید احمد سلو بنام تو شادی با اون با کیفیت اورجینال

ترانه آهنگ و تنظیم : احمدرضا شهریاری (احمد سلو)

دانلود آهنگ جدید احمد سلو بنام تو شادی با اون

Download New Music Ahmad SoloTo Shadi Ba Oon

  برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید احمد سلو بنام تو شادی با اون

متن آهنگ احمد سلو بنام تو شادی با اون

دلم گرفته دوباره چشمامو نم گرفته

تمام دنیامو غم گرفته دلم گرفته

دلم شکسته از اون روز که رفتو برنگشته

چشمام باز تمام شهرو گشته

دلم شکسته

تو شادی با اون چشایه خستمو کردی داغون

بیچاره قلبم شکستش آروم تو دست تو دستش میخندی آسون

صدای مو داری یه چشم خیسو یه جاسیگاری

یه شعر تازه یه زخم کاری تو قلبم مونه یادگاری

من دلم میگره وقتی دستاتو میگره

قلبم از جا کنده میشه دانلود آهنگ جدید بی هوا بغضم میگره

تو مال من بودی نه مال این حرفا نبودی

وقتی دست تو دست اونی گر میگرم از حسودی

و شادی با اون چشایه خستمو کردی داغون

بیچاره قلبم شکستش آروم تو دست تو دستش میخندی آسون

صدای مو داری یه چشم خیسو یه جاسیگاری

یه شعر تازه یه زخم کاری تو قلبم مونه یادگاری

تو شادی با اون …

  • ۹۴/۱۱/۲۹
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی