دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید آرمین فریدونی بنام عشق آسمونی با کیفیت اورجینال

ترانه و آهنگ آرمین فریدونی تنظیم: پوریا یوسفیان

میکس و مسترینگ: علیرضا امیری

دانلود آهنگ جدید آرمین فریدونی بنام عشق آسمونی

Download New Music Armin Fereidooni – Eshghe Asemooni

 برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید آرمین فریدونی بنام عشق آسمونی

مثل یه سایه پیش رومی معنایه آزومی

واست دنیارو میارم اگه با من تو بمونی

مگه جز تو کی دارم که تو عشقت کم بیارم

بگو از چی تو میترسی توای تمام روزگارم

تو دنبال منیو فکر گذشته هامی

بگو عاشق خودم شدی نگرفتیم اشتباهی

بگو مال دیگه میمونی گذشته ها دیگه گذشته

فکر از این بعدشم عشمون سرنوشته

بی تو ای کاش  دانلود آهنگ جدید نباشه دنیا

نمیتونیم ببنیم که بی تو تنهام

تمام کارم عشق اسمونی

بی تو میمرم اگه با من نمونی

تو دنیال منیو فکر گذشته هامی

بگو عاشق خودم شدی نگرفتیم اشتباهی

دانلود آلبوم جدید عرفان بنام خداحافظی

بگو مال دیگه میمونی گذشته ها دیگه گذشته

فکر از این بعدشم عشمون سرنوشته

تو دنبال منیو فکر گذشته هامی

بگو عاشق خودم شدی نگرفتیم اشتباهی

بگو مال دیگه میمونی گذشته ها دیگه گذشته

فکر از این بعدشم عشمون سرنوشته

  • ۹۴/۱۱/۲۹
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی