دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مسعود مردای بنام عکس دوتایی با کیفیت اورجینال

ترانه : مسعود مردای و ندا میرشکاری آهنگ : بهنام کریمی تنظیم : هومن نامداری

میکس و مستر : آراش پاکزاد

دانلود آهنگ جدید مسعود مردای بنام عکس دوتایی

Download New Music Masoud Moradi Akse Dotayi

  برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید مسعود مردای بنام عکس دوتایی

متن آهنگ مسعود مردای بنام عکس دوتایی

چن تا پیرهن قدیمی چن تا عکس پاره پاره
دوس دارم باهات بمونم حیف که هیچ راهی نداره
کوله پوشتیم توی دستم توش فقط پیرهن و عکسم
پیرهنی که تو خریدی عکسایی که با تو هستم
تو الان کنار اونی من تو بارونای نم نم
دیگه وا کردن چترم داره یادم میره کم کم
تو الان کنار اونی  من تو بارونای نم نم
دیگه وا کردن چترم چن تا عکسای دو تایی
همونایی که تو خوابن بابت یادگاری که گذاشتی تو اتاقم
من تو بارونای نم نم تو کجای دنیا هستی
من پیاده زیر دانلود آهنگ جدید بارون تو کنار کی هستی
تو الان کنار اونی من تو بارونای نم نم
دیگه وا کردن چترم داره یادم میره کم کم
تو الان کنار اونی من تو بارونای نم نم
دیگه وا کردن چترم داره یادم میره کم کم

چن تا پیرهن قدیمی چن تا عکس پاره پاره
دوس دارم باهات بمونم حیف که هیچ راهی نداره
کوله پوشتیم توی دستم توش فقط پیرهن و عکسم
پیرهنی که تو خریدی عکسایی که با تو هستم
تو الان کنار اونی من تو بارونای نم نم
دیگه وا کردن چترم داره یادم میره کم کم
تو الان کنار اونی  من تو بارونای نم نم
دیگه وا کردن چترم چن تا عکسای دو تایی
همونایی که تو خوابن بابت یادگاری که گذاشتی تو اتاقم
من تو بارونای نم نم تو کجای دنیا هستی
من پیاده زیر بارون تو کنار کی هستی
تو الان کنار اونی من تو بارونای نم نم
دیگه وا کردن چترم داره یادم میره کم کم
تو الان کنار اونی من تو بارونای نم نم
دیگه وا کردن چترم داره یادم میره کم کم

TELECHANEL

  • ۹۴/۱۱/۲۸
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی