دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود ریمیکس آهنگ محمدرضا هدایتی بنام دلگیرم با کیفیت اورجینال

گیتار : فرشید ادهمی ریمیکس : مهران عباسی

به زودی از آهنگ من

دانلود ریمیکس آهنگ محمدرضا هدایتی بنام دلگیرم

Download New Remix MohammadReza HedayetiDelgiram

دانلود ریمیکس آهنگ محمدرضا هدایتی بنام دلگیرم

متن آهنگ محمدرضا هدایتی بنام دلگیرم

دلم می خواد ببینمت بازم بخندی تو نگام
آخه فقط تو می دونی
از زنده بودن چی می خوام
دلم بهم می گفت برو
می شه یه جوره دیگه خواست
آخه فقط قلب تو ا
که با من اینقدر سر به راست
از تو دلگیرم
که نیستی کنارم
من دارم می میرم تو کجایی
من باز بی قرارم
می دونی جز تو.کسی رو ندارم
باورم نمی شه اینقدر آسون رفتی از کنارم
دلم می خواد ببینمت بازم بخندی تو نگام
آخه فقط دانلود آهنگ جدید تو می دونی
از زنده بودن چی می خوام
دلم بهم می گفت برو
می شه یه جوره دیگه خواست
آخه فقط قلب تو ا
که با من اینقدر سر به راست
از تو دلگیرم
که نیستی کنارم
من دارم می میرم تو کجایی
من باز بی قرارم
می دونی جز تو کسی رو ندارم
باورم نمی شه اینقدر آسون رفتی از کنارم
از تو دلگیرم
که نیستی کنارم
من دارم می میرم تو کجایی
من باز بی قرارم

  • ۹۴/۱۱/۲۴
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی