دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهدی شکوهی بنام توئه دیوونه با کیفیت اورجینال

ترانه و آهنگ : آرش ای پی  تنظیم : سعید انصار

دانلود آهنگ جدید مهدی شکوهی بنام توئه دیوونه

برای دانلود آهنگ به ادمه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید مهدی شکوهی بنام توئه دیوونه

متن آهنگ مهدی شکوهی بنام توئه دیوونه

هی تو توئه دیونه

هی تو توئه دیونه

من با تو میمیونم عاشقونه

بی تو بی تابم بی نشونه

حالم اصلا خوب نیست وقتی که نیستی

وقتی که هستی دنیام آرومه

تو مال منی اینو میدونی

عشقمو از تو چشمام میتونی

بخونی حرف دل سادمو

بگو تا دنیا دنیاست می مونی

هی تو توئه دیونه

بگو کی جز من عشقت می مونه

هی تو تورو دوست دارم

نمی تونم دست از سر تو ور دارم

هی تو توئه دیونه

بگو کی جز من عشقت می مونه

هی تو تورو دوست دارم

نمی تونم دست از سر تو ور دارم

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

آهنگ مهدی شکوهی توئه دیوونه

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

دل بستن به چشای مهربون تو

تو رو میخوامو دوست دارم کنار تو بمونم تا همیشه

تا باور کنی تا هستمو میمیرم برای تو

هی تو توئه دیونه

بگو کی جز من عشقت می مونه

هی تو تورو دوست دارم

نمی تونم دست از سر تو ور دارم

هی تو توئه دیونه

بگو کی جز من عشقت می مونه

هی تو تورو دوست دارم

نمی تونم دست از سر تو ور دارم

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

من با تو میمیونم عاشقونه

  • ۹۴/۱۱/۰۷
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی