دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بنام ادامه دار با کیفیت اورجینال

ترانه : نیما جعفری  آهنگ : میلاد بابایی تنظیم : ایمان تیموری

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بنام ادامه دار

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بنام ادامه دار

متن ترانه :

میدونی که دِق میکنم، اگه دلت شکار بشه
اگه که رفتار یَخِت، بازم ادامه دار بشه
بازم ادامه دار بشه
میدونی که دِق میکنم، اگه دلت شکار بشه
اگه که رفتار یَخِت، بازم ادامه دار بشه
بازم ادامه دار بشه
با اینکه نیستی عزیزم، حس میشه عطرت هنوزم
نخواه با دوریت بسازم! که جای ساختن میسوزم
حالم شده زمستونی، خودت اینو خوب میدونی
چرا پس هیچی نمیگی؟ سکوتت رو نمیشکونی
میدونی که دِق میکنم، اگه دلت شکار بشه
اگه که رفتار یَخِت، بازم ادامه دار بشه
میدونی که دِق میکنم، اگه دلت شکار بشه
اگه که رفتار یَخِت، بازم ادامه دار بشه
بازم ادامه دار بشه
میدونی که دِق میکنم، اگه دلت شکار بشه
اگه که رفتار یَخِت، بازم ادامه دار بشه
بازم ادامه دار بشه

♫♫♫♫♫♫

بی تو این دنیا، غمگین و سرده
بگو که این زمستون تو برمیگردی پیشم
وقتی میخندی، غصّه میمیره
تو که میخندی منم دیوونه میشم
میدونی که دِق میکنم، اگه دلت شکار بشه
اگه که رفتار یَخِت، بازم ادامه دار بشه
میدونی که دِق میکنم، اگه دلت شکار بشه
اگه که رفتار یَخِت، بازم ادامه دار بشه
بازم ادامه دار بشه
میدونی که دِق میکنم، اگه دلت شکار بشه
اگه که رفتار یَخِت، بازم ادامه دار بشه
بازم ادامه دار بشه
  • ۹۴/۱۰/۳۰
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی