دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام یکی تو قلبمه

دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام یکی تو قلبمه

Download New Music Puzzle BandYeki Too Ghalbame

دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام یکی تو قلبمه

متن آهنگ پازل باند بنام یکی تو قلبمه

دو سه شبه کنار پنجره

دیگه خوابم نمی بره

توی دلم یه عالم حرفه که

توی دلم بمونه بهتره

من حالم خوش نیست

یکی تو قلبمه

که نمی شه وابسته

مث یه مرمه

که با زخمام هم دسته

یکی تو قلبمه

من حالم خوش نیتس

بی خودی با همه

توی عکسام می خندم

یکی تو قلبمه

که به عشقش پابندم

دانلود آهنگ یکی تو قلبمه پازل باند

اشکای وسط خنده هام

یعنی هنوز اونو می خوام

یه جور یتو عاشقی گم شدم

که هنوزم نمیدونم کجام

من حالم خوش نیست یکی

تو قلبمه که نمی شه وابسته

مث یه مرهمه که به زخمام

هم دسته یکی تو قلبمه

من حالم خوش نیست بی خودی

با همه توی عکسام می خندم

یکی تو قلبمه که به عشقش

پابندم یکی تو قلبمه

  • ۹۵/۰۲/۲۸
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی