دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی بنام برزخ

ترانه : مهدی ایوبی / آهنگ : رضا یزدانی / تنظیم : محمد خرمی

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی بنام برزخ

Download New Music Reza YazdaniBarzakh

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی بنام برزخ

تو جا زدی تو عشق و من تنهام

باید تمام راهو برگردم

تو از گذشته خاطره داری من با گذشته زندگی کردم

تنهاتر از آغاز این برزخ

تنهاتر از وقتی شروع کردیم

پایان این رابطه غمگین بود ما اشتباهی آرزو کردیم

از وقتی فهمیدم کم آوردی بغضم شکست و عشق یادم رفت

دلتنگی دنیای منو پر کرد

دلخوشی هامو مفت دادم رفت

دلواپش تنهاییام بودی این مشکلو با اشک حل کردم

آغوش خالیم خونه رو ترسوند خاطره هامو جات بغل کردم

تو جا زدی تو عشق و من تنهام

باید تمام راهو برگردم

تو از گذشته خاطره داری من با گذشته زندگی کردم

تنهاتر از آغاز این برزخ

تنهاتر از وقتی شروع کردیم

پایان این رابطه غمگین بود ما اشتباهی آرزو کردیم

از وقتی فهمیدم کم آوردی بغضم شکست و عشق یادم رفت

دلتنگی دنیای منو پر کرد

دلخوشی هامو مفت دادم رفت

دلواپش تنهاییام بودی این مشکلو با اشک حل کردم

آغوش خالیم خونه رو ترسوند خاطره هامو جات بغل کردم

  • ۹۵/۰۲/۲۶
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی