دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام بازنده

آهنگ : سامان جلیلی / تنظیم کننده : شجاعت شفایی / گیتار : فرشید ادهمی / میکس و مستر : احسان صادقی

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام بازنده

Download New Music Saman JaliliBazandeh

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام بازنده

خدارو چه دیدی شاید عاشقم شد

شادی بعد یک عمر عزیز دلم شد

شاید عشقو فهمید تو این نا امیدی

شاید قصه برگشت خدارو چه دیدی

دلم عاشقت بودو انگار ندیدی

به عشق کی دنیامو آتیش کشیدی

چه حوری دلت اومد ساده رد شدی

دلت با کی بوده که می تونی بد شی

چرا از علاقم به تو کم نمی شه

پر از خاطرات تو می شم همیشه

به غیر تو از هر کی دل کنده بودم

من از اول بازی بازنده بودم

خدارو چه دیدی شاید دل به من داد

شایدم هم یه روزی به یاد من افتاد

شاید عشقو فهمید تو این نا امیدی

شاید قصه دانلود آهنگ جدید برگشت خدارو چه دیدی

دلم عاشقت بودو انگار ندیدی

به عشق کی دنیامو آتیش کشیدی

چه حوری دلت اومد ساده رد شدی

دلت با کی بوده که می تونی بد شی

چرا از علاقم به تو کم نمی شه

پر از خاطرات تو می شم همیشه

به غیر تو از هر کی دل کنده بودم

من از اول بازی بازنده بودم

  • ۹۵/۰۲/۲۵
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی