دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهران آتش بنام جنون

دانلود آهنگ جدید مهران آتش بنام جنون

Download New Music Mehran AtashJonoon

دانلود آهنگ جدید مهران آتش بنام جنون

متن آهنگ مهران آتش بنام جنون

رسیدم به جایی که بی تو شبا دارم با خیال تو حرف میزنم
جنون یعنی رفتی و من بعد تو هنوزم همون جوری دیوونتم
تورو تو بام آرزو کردمت عجب آرزویی برات داشتم
جنون یعنی رفتی و من بعد تو هنوز آرزومو نگه داشتم

کجای جهان رو بگردم پیت تو عمق کدوم لحظه و ساعتی
کجا رد پاهاتو پیدا کنم کدوم گوشه این شب لعنتی

همه زندگیمو گرفتی ازم ازت لحظه ای که جدا میشدم
یه راهی به دنیات نشونم بده یه کاری بکن سخت تنها شدم
ببین بغضم امشب چه بارونیه یه کاری بکن تا دلم وابشه
تو هر قصه عاشقونه هنوز همیشه یکی هست که تنها بشه

کجای جهان رو بگردم پیت تو عمق کدوم لحظه و ساعتی
کجا رد پاهاتو پیدا کنم کدوم گوشه این شب لعنتی

رسیدم به جایی که بی تو شبا دارم با خیال تو حرف میزنم
جنون یعنی رفتی و من بعد تو هنوزم همون جوری دیوونتم
تورو تو بام آرزو کردمت عجب آرزویی برات داشتم
جنون یعنی رفتی و من بعد تو هنوز آرزومو نگه داشتم

کجای جهان رو بگردم پیت تو عمق کدوم لحظه و ساعتی
کجا رد پاهاتو پیدا کنم کدوم گوشه این شب لعنتی

همه زندگیمو گرفتی ازم ازت لحظه ای که جدا میشدم
یه راهی به دنیات نشونم بده یه کاری بکن سخت تنها شدم
ببین بغضم امشب چه بارونیه یه کاری بکن تا دلم وابشه
تو هر قصه عاشقونه هنوز همیشه یکی هست که تنها بشه

کجای جهان رو بگردم پیت تو عمق کدوم لحظه و ساعتی
کجا رد پاهاتو پیدا کنم کدوم گوشه این شب لعنتی

  • ۹۵/۰۲/۲۰
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی