دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید افشین آذری بنام لاله لر

دانلود آهنگ جدید افشین آذری بنام لاله لر

Download New Music Afshin AzariLalalar

دانلود آهنگ جدید افشین آذری بنام لاله لر

متن آهنگ افشین آذری بنام لاله لر

همه می دونن عشق من تویی

همه میدونن عمر من تویی

توی دنیای به این برزگی من

یه چیز می خوام اونم تویی

همه می دونن عشق من تویی

همه میدونن عمر من تویی

توی دنیای به این برزگی من

یه چیز می خوام اونم تویی

هر جا که میرم هر جا می شینم

فقط از خوبی های تو میگم

جون تو میگم هر جا می شینم

هر چی که دارم پای تو میدم

همه می دونن عشق من تویی

همه میدونن عمر من تویی

توی دنیای به این برزگی من

یه چیز می خوام اونم تویی

همه می دونن عشق من تویی

همه میدونن عمر من تویی

توی دنیای به این برزگی من

یه چیز می خوام اونم تویی

هر جا که میرم هر جا می شینم

فقط از خوبی های تو میگم

جون تو میگم هر جا می شینم

هر چی که دارم پای تو میدم

  • ۹۵/۰۲/۲۰
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی