دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید عماد بنام خوشبختی

دانلود آهنگ جدید عماد بنام خوشبختی

Download New Music EmadKhoshbakhti

دانلود آهنگ جدید عماد بنام خوشبختی

متن آهنگ عماد بنام خوشبختی

هوا صافه مث موهات مث قدم زدن با تو

هوا خوبه مث حس قشنگ دستاتو

کسی جر من نمی فهمه کنارت راه رفتن رو

نمیتونه کسی جز تو بفهمه این همه من رو

منو ببر به سمتی که به آغوش تو نزدیکه

چقدر آرومه احساسم تو با من باشی وقتیکه

منو ببر به اون سمتی که با من تا تهش هستی

تو یعنی حس آرامش تو یعنی اوج خوشبختی

تو یعنی حس آرامش تو یعنی اوج خوشبختی

پر از آرامش و عشقم تو آغوش منم وقتی

منو ببر به سمتی که به آغوش تو نزدیکه

چقدر آرومه احساسم تو با من باشی وقتیکه

منو ببر به اون سمتی که با من تا تهش هستی

تو یعنی حس آرامش تو یعنی اوج خوشبختی

هوا صافه مث موهات مث قدم زدن با تو

هوا خوبه مث حس قشنگ دستاتو

کسی جر من نمی فهمه کنارت راه رفتن رو

نمیتونه کسی جز تو بفهمه این همه من رو

دانلود آهنگ خوشبختی از عماد

منو ببر به سمتی که به آغوش تو نزدیکه

چقدر آرومه احساسم تو با من باشی وقتیکه

منو ببر به اون سمتی که با من تا تهش هستی

تو یعنی حس آرامش تو یعنی اوج خوشبختی

تو یعنی حس آرامش تو یعنی اوج خوشبختی

پر از آرامش و عشقم تو آغوش منم وقتی

منو ببر به سمتی که به آغوش تو نزدیکه

چقدر آرومه احساسم تو با من باشی وقتیکه

منو ببر به اون سمتی که با من تا تهش هستی

تو یعنی حس آرامش تو یعنی اوج خوشبختی

  • ۹۵/۰۲/۱۹
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی