دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید شایان اشراقی بنام یک صحنه

دانلود آهنگ جدید شایان اشراقی بنام یک صحنه

Download New Music Shayan EshraghiYek Sahne

دانلود آهنگ جدید شایان اشراقی بنام یک صحنه

متن آهنگ شایان اشراقی بنام یک صحنه

فرقی نداره دل بهش راه نداره

از سمتش دوسش دارم

حتی نگاشم خورده احساسی نداره

اصلا دوسش دارم

من گیج و ویجم اونو می بینم

با اینکه دوره یه عالم

ولی حتی یه دنیا فاصله باشه

بینمون باز هستش کنارم

دو سه روز تموم فکرو خیال منه

کنارم می شینه با من حرفی نمی زنه

بدجوری عاشقش شدم

ولی تو باور کن دقدقم خواستنش

که نیست دوباره دیدنه

این رویای تن تموم ساعات منه

یه لحظه دور میشه میگم چه وقت رفتنه

شاید باورت نشه من فقط یکبار

اونو دیدم و عاشقش شدم تو یک صحنه

همیشه یکی مث اونو دیدم کنارم

با اینکه کنارم حتی نبوده یه بارم

آشنا بود برام با اینکه برام دلش نمی سوزه

با اینکه آشناییمون شد تازه دو سه روزه

با اینکه اون دانلود آهنگ جدید بگه شاید ما ندیدیم همو

ولی من با اون همون خیابونو رفتمو

تو خیالم ولی واقعی بود چقدر

واقعی بود ولی واقعیت نداره چه بد

دو سه روز تموم فکرو خیال منه

کنارم می شینه با من حرفی نمی زنه

بدجوری عاشقش شدم

ولی تو باور کن دقدقم خواستنش

که نیست دوباره دیدنه

این رویای تن تموم ساعات منه

یه لحظه دور میشه میگم چه وقت رفتنه

شاید باورت نشه من فقط یکبار

اونو دیدم و عاشقش شدم تو یک صحنه

  • ۹۵/۰۲/۱۹
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی