دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید حامد کولیوند بنام انتخاب

دانلود آهنگ جدید حامد کولیوند بنام انتخاب

Download New Music Hamed KolivandEntekhab

دانلود آهنگ جدید حامد کولیوند بنام انتخاب

متن آهنگ حامد کولیوند بنام انتخاب

کسی رو بجز من انتخاب نکن

از حالا رو عقلم دیگه حساب نکن

بگو که میمونی دلمو آب نکن

پیش تو می چسبه آهنگای شاد

با تو واسه قلبم محاله بد بیاد

واسه تو میمیرم اگه دلت بخواد

دوست داره دلم با تو کار داره دلم

هر جا که باشه بر می گرده

این دیوونگیات حس و حال

تو چشات منو دیوونه تو کرده

رفتنت اصلا راه نداره یه

کسی مثل من مگه میذاره

که چیزی کفرتو در آره

بمون همیشه باز کنارم

دلی که به تو کسی رو نداره

دوست داره دلم با تو کار داره دلم

هر جا که باشه بر می گرده

این دیوونگیات حس و حال

تو چشات منو دیوونه تو کرده

رفتنت اصلا راه نداره یه

کسی مثل من مگه میذاره

که چیزی کفرتو در آره

بمون همیشه باز کنارم

دلی که به تو کسی رو نداره

کسی رو بجز من انتخاب نکن

از حالا رو عقلم دیگه حساب نکن

بگو که میمونی دلمو آب نکن

پیش تو می چسبه آهنگای شاد

با تو واسه قلبم محاله بد بیاد

واسه تو میمیرم اگه دلت بخواد

دوست داره دلم با تو کار داره دلم

هر جا که باشه بر می گرده

این دیوونگیات حس و حال

تو چشات منو دیوونه تو کرده

رفتنت اصلا راه نداره یه

کسی مثل من مگه میذاره

که چیزی کفرتو در آره

بمون همیشه باز کنارم

دلی که به تو کسی رو نداره

دوست داره دلم با تو کار داره دلم

هر جا که باشه بر می گرده

این دیوونگیات حس و حال

تو چشات منو دیوونه تو کرده

رفتنت اصلا راه نداره یه

کسی مثل من مگه میذاره

که چیزی کفرتو در آره

بمون همیشه باز کنارم

دلی که به تو کسی رو نداره

  • ۹۵/۰۲/۱۹
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی