دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام داری به چی فکر میکنی

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام داری به چی فکر میکنی

Download New Music Amir TatalooDari Be Chi Fekr Mikoni

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام داری به چی فکر میکنی

متن آهنگ امیر تتلو بنام داری به چی فکر میکنی

دارم به این فکر می کنم چرا ساعت هفت نمیشه
که تورو ببینمت دلم که از الان رفته پیشت
الانم دارم فکر میکنم واسه شب چی بپوشم
من به تو فکر میکنم حتی وقتی زیر دوشم
تو داری به چی فکر میکنی جواب منو میدی یا نه
بگو تو هم هرجا رفتی تصویر منو دیدی یا نه
من دارم به این فکر میکنم زندگی بی تو پوچه برام
یه جوری میزون میکنم که جلوی تو تو کوچه دارم
همش دارم فکر میکنم به اون صورت مثه نقاشی
من بی تو دق میکنم مگه میشه که نباشی
تو داری به چی فکر میکنی جواب منو میدی یا نه
بگو تو هم هرجا رفتی تصویر منو دیدی یا نه
من نمی فهمم تو که چشات اینقده نازن چرا سرد و بی رحمن بچگی کردم
نباید می فهمیدی دوست دارم بچگی کردم
با همه خوبی اما واسه من مثه یه آدم چوبی
تو هم حتی واسه پز جلو دوستات منو میکوبی
بگو داری به چی فکر میکنی جواب منو میدی یا نه
بگو تو هم هرجا رفتی تصویر منو دیدی یا نه

دارم به این فکر می کنم چرا ساعت هفت نمیشه
که تورو ببینمت دلم که از الان رفته پیشت
الانم دارم فکر میکنم واسه شب چی بپوشم
من به تو فکر میکنم حتی وقتی زیر دوشم
تو داری به چی فکر میکنی جواب منو میدی یا نه
بگو تو هم هرجا رفتی تصویر منو دیدی یا نه
من دارم به این فکر میکنم زندگی بی تو پوچه برام
یه جوری میزون میکنم که جلوی تو تو کوچه دارم
همش دارم فکر میکنم به اون صورت مثه نقاشی
من بی تو دق میکنم مگه میشه که نباشی
تو داری به چی فکر میکنی جواب منو میدی یا نه
بگو تو هم هرجا رفتی تصویر منو دیدی یا نه
من نمی فهمم تو که چشات اینقده نازن چرا سرد و بی رحمن بچگی کردم
نباید می فهمیدی دوست دارم بچگی کردم
با همه خوبی اما واسه من مثه یه آدم چوبی
تو هم حتی واسه پز جلو دوستات منو میکوبی
بگو داری به چی فکر میکنی جواب منو میدی یا نه
بگو تو هم هرجا رفتی تصویر منو دیدی یا نه

  • ۹۵/۰۲/۱۹
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی