دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید بابک مافی بنام بی آسمون

دانلود آهنگ جدید بابک مافی بنام بی آسمون

Download New Music Babak MafiBi Asemon

دانلود آهنگ جدید بابک مافی بنام بی آسمون

متن آهنگ بابک مافی بنام بی آسمون

با خودت رو راست باش من و تو هر
دومون هنوز به هم حس داری
معلومه نمی تونیم همو به دست فراموشی بسپاریم
گریه کن معلوم نیست شاید این اخر خاطرمون باشه
مجبوریم خودت دیدی محاله که یه راه بهتر پیداشه
لحظه تلخ آخره ولی اینو یادت نره
دنیا نذاشت تا اخرش با هم بمونیم
من و تو هر دو بی کسیم
ولی به هم نمی رسیم
ما بی ستاره نیستیم بی آسمونیم
با خودت رو راست باش
من و تو هر دومون به هم دیگه مدیونیم
وقتی که نتونستیم روزای خوبمونو برگردونیم
باورش آسون نیست مایی که خیلی از
جدایی می ترسیدیم  مجبوریم جدا باشیم
از عشقی که یه عمره واسه اون جنگیدیم
لحظه تلخ آخره ولی اینو یادت نره
دنیا نذاشت تا اخرش با هم بمونیم
من و تو هر دو بی کسیم
ولی به هم نمی رسیم
ما بی ستاره نیستیم بی آسمونیم

با خودت رو راست باش من و تو هر
دومون هنوز به هم حس داری
معلومه نمی تونیم همو به دست فراموشی بسپاریم
گریه کن معلوم نیست شاید این اخر خاطرمون باشه
مجبوریم خودت دیدی محاله که یه راه بهتر پیداشه
لحظه تلخ آخره ولی اینو یادت نره
دنیا نذاشت تا اخرش با هم بمونیم

دانلود آهنگ بی آسمون بابک مافی

من و تو هر دو بی کسیم
ولی به هم نمی رسیم
ما بی ستاره نیستیم بی آسمونیم
با خودت رو راست باش
من و تو هر دومون به هم دیگه مدیونیم
وقتی که نتونستیم روزای خوبمونو برگردونیم
باورش آسون نیست مایی که خیلی از
جدایی می ترسیدیم  مجبوریم جدا باشیم
از عشقی که یه عمره واسه اون جنگیدیم
لحظه تلخ آخره ولی اینو یادت نره
دنیا نذاشت تا اخرش با هم بمونیم
من و تو هر دو بی کسیم
ولی به هم نمی رسیم
ما بی ستاره نیستیم بی آسمونیم

  • ۹۵/۰۲/۱۸
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی