دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید گروه آویستا بنام یادگاری

دانلود آهنگ جدید گروه آویستا بنام یادگاری

Download New Music Avista BandYadegar

دانلود آهنگ جدید گروه آویستا بنام یادگاری

دانلود آهنگ جدید گروه آویستا بنام یادگاری

امروز بعد چند سال و چند ماه
بازم تو همون گذرگاه
هنوزم هست از گلهایی
که واست میچیدم هر بار
هنوزم عاشقا با هم
همونجا قرار میذارن
یادگاری روی دیوار
مینویسن دوسِت دارم
مینویسن دوسِت دارم
یه فاجعه س که نیستی الان
من تو این دنیا تنهام
میگذرن روزا اما
عمیق تر میشن زحما
شدم یه جسم سرد که بی تو تنهام
دلخوشیم شدن این عکسا
کاش میشد بودی اما
تنهام تنها
راههای خوشبختی دانلود آهنگ جدید میرفت به سمت تو
بی نیاز بودم وقتی میگرفتم دستتو
دیگه تو قصه ها هم نبود که مثل ما
میرفتیم سمت فرداها بی اضطراب
تا اینکه بارون لعنتی زد شست
تموم خاطرات و زندگیم زرد شد
صبر تو کم شد گونه هام تر شد
رفتی اما دلم عاشقتر شد
یه فاجعه س که نیستی الان
من تو این دنیا تنهام
میگذرن روزا اما
عمیق تر میشن زحما
شدم یه جسم سرد که بی تو تنهام
دلخوشیم شدن این عکسا
کاش میشد بودی اما
تنهام تنها
حالا دور از همه
نشستم تنها ، یه یادگاری دستمه
داغونم از غمت ،
این روزا بیزارم از نبودنت
نیستی الان
بی تو تنهام
تنهام تنها

  • ۹۵/۰۲/۱۸
  • limake limake

نظرات (۱)

ESPECTACULAR JOAQUIN… Madre mía, empezando por ese pedazo de cielo, por los novios que son guapisimos, por las magnificas localizaciones y encuadres, ingeniosas imagenes, todo …no sé, y el procesado me atrae mucho mucho¡¡Woww… sin palabras, GRAN TRABAJO, grandioso, me en¡ataÂnc¡Felicidades¡¡

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی