دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید ستار بنام عادت

دانلود آهنگ جدید ستار بنام عادت

Download New Music Sattar – Adat

دانلود آهنگ جدید ستار بنام عادت

متن آهنگ ستار بنام عادت

مثل خاطرات کهنه توی دفتر قدیمی

یا مثل شروع تازه ساده و گرم و صمیمی

تو همون هوای تازه واسه این دل شکسته

تو همون طلوع زیبا واسه این همیشه خسته

تو همونی که نگاهت آبیه عمیق دریاست

آروم و پاک و نجیبه طرح زیبایی دنیات

تو تمام رویاهامی ای همیشه با صداقت

همیشه کنار من باش نه فقط از سر عادت

اگه این غروب دلگیر تورو از چشام بگیره

غرق اون چشمای نازت انتقاممو میگیره

اگه روزگار سختگیر واسمون زنگ خطر شد

نگران نباش گل من با یه پلک زدن تموم شد

یاد اون هوای ابری زیر اون نم نم بارون

که همش بهت می گفتم با چشای خیس و گریون

تو تمام رویاهامی ای همیشه با صداقت

همیشه کنار من باش نه فقط از سر عادت

اگه این غروب دلگیر تورو از چشام بگیره

برق اون چشمای نازت انتقاممو میگره

تو تمام رویاهامی ای همیشه با صداقت

دانلود آهنگ ستار عادت

همیشه کنار من باش نه فقط از سر عادت

اگه این غروب دلگیر تورو از چشام بگیره

غرق اون چشمای نازت انتقاممو میگیره

  • ۹۵/۰۲/۱۸
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی