دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امیر بهادر بنام داره میره

دانلود آهنگ جدید امیر بهادر بنام داره میره

Download New Music AmirbahadorDare Mire

دانلود آهنگ جدید امیر بهادر بنام داره میره

متن آهنگ امیر بهادر بنام داره میره

خیلی مغروره از دلم دوره

همه جوره سوتو کوره بی اون این خونه

خیلی تنهامو دیگه دردامو

نمیدونه نمیمونه با منه دیوونه

دیگه دیره داره میره میره تا زندگیم بمیره

خیلی راحت سر ساعت میره تا جونمو بگیره

بیقراره دوست نداره که بمونه با من دوباره

تو خیابون سیل بارون داره رو صورتم میباره

دیگه دیره داره میره میره تا زندگیم بمیره

خیلی راحت سر ساعت میره تا جونمو بگیره

بیقراره دوست نداره که بمونه با من دوباره

تو خیابون سیل بارون داره رو صورتم میباره

خیلی مغروره از دلم دوره

همه جوره سوتو کوره بی اون این خونه

خیلی تنهامو دیگه دردامو

نمیدونه نمیمونه با منه دیوونه

دانلود آهنگ داره میره امیر بهادر

دیگه دیره داره میره میره تا زندگیم بمیره

خیلی راحت سر ساعت میره تا جونمو بگیره

بیقراره دوست نداره که بمونه با من دوباره

تو خیابون سیل بارون داره رو صورتم میباره

دیگه دیره داره میره میره تا زندگیم بمیره

خیلی راحت سر ساعت میره تا جونمو بگیره

بیقراره دوست نداره که بمونه با من دوباره

تو خیابون سیل بارون داره رو صورتم میباره

  • ۹۵/۰۲/۱۸
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی