دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید شیث رضایی بنام همه جا اسم توئه

دانلود آهنگ جدید شیث رضایی بنام همه جا اسم توئه

Download New Music Sheys RezaeiHameja Esme Toe

دانلود آهنگ جدید شیث رضایی بنام همه جا اسم توئه

متن آهنگ شیث رضایی بنام همه جا اسم توئه

همه جا اسم توئه ولی تو دوری ازم پره غمه دل من
حالا که میگن همه نمی رسیم ما به هم پره غمه دل من
چشمام مثه هر شب یه ذره خواب نداره دوباره تو نیستی و بارون می باره
نه میشه عاشقم بشی نه میشه باورم کنی نه میشه دل به من بدی یکم غمامو کم کنی
همه جا یاد توام منو هیشکی نمیخواد ولی تو فکر می کنم منو یادت نمیاد
می ریزه اشک چشام روی عکسای تو باز منو آتیش میزنه تو و چشمای تو باز
نه میشه عاشقم بشی نه میشه باورم کنی نه میشه دل به من بدی یکم غمامو کم کنی

همه جا اسم توئه ولی تو دوری ازم پره غمه دل من
حالا که میگن همه نمی رسیم ما به هم پره غمه دل من
چشمام مثه هر شب یه ذره خواب نداره دوباره تو نیستی و بارون می باره
نه میشه عاشقم بشی نه میشه باورم کنی نه میشه دل به من بدی یکم غمامو کم کنی
همه جا یاد توام منو هیشکی نمیخواد ولی تو فکر می کنم منو یادت نمیاد
می ریزه اشک چشام روی عکسای تو باز منو آتیش میزنه تو و چشمای تو باز
نه میشه عاشقم بشی نه میشه باورم کنی نه میشه دل به من بدی یکم غمامو کم کنی

  • ۹۵/۰۲/۱۷
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی