دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی بنام از اول

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی بنام از اول

Download New Music FereydounAz Avval

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی بنام از اول

متن آهنگ فریدون آسرایی بنام از اول

از اول نمی خواست باور کنه کسی که خیال منو برده بود

کسی که تو خواب و بیداریام برای نفس های من مرده بود

که بارون منم کویری تر اگه رود باشه به من میرسه

اگه چشمه بود و نبودش منم اگه رود باشه به من میرسه

از اول نمی خواست باور که عشقش تموم وجودش منم

که تا آخرین لحظه ی زندگی نفس هاش بود و نبودش منم

قبوله که هر کس خدایی داره خدای من اما قدیمی تره

خدای تو مثل خودت بی وفاست خدای من اما صمیمی تره

خدای تو تردید و ترسه ولی خدایی که دارم پر از باوره

خدایی که مثل کس دیگه نیست مثل بنده هاش اول و آخره

از اول نمی خواست باور که عشقش تموم وجودش منم

که تا آخرین لحظه ی زندگی نفس هاش بود و نبودش منم

اگه اون کویره که بارونشم اگه روده دریای بی خوابشم

اگه چمشه کوهم به جوشیدنه بگو برکه باشه که مهتابشم

از اول نمی خواست باور کنه کسی که خیال منو برده بود

کسی که تو خواب و بیداریام برای نفس های من مرده بود

که بارون منم دانلود آهنگ جدید کویری تر اگه رود باشه به من میرسه

اگه چشمه بود و نبودش منم اگه رود باشه به من میرسه

از اول نمی خواست باور که عشقش تموم وجودش منم

که تا آخرین لحظه ی زندگی نفس هاش بود و نبودش منم

قبوله که هر کس خدایی داره خدای من اما قدیمی تره

خدای تو مثل خودت بی وفاست خدای من اما صمیمی تره

خدای تو تردید و ترسه ولی خدایی که دارم پر از باوره

خدایی که مثل کس دیگه نیست مثل بنده هاش اول و آخره

از اول نمی خواست باور که عشقش تموم وجودش منم

که تا آخرین لحظه ی زندگی نفس هاش بود و نبودش منم

اگه اون کویره که بارونشم اگه روده دریای بی خوابشم

اگه چمشه کوهم به جوشیدنه بگو برکه باشه که مهتابشم

  • ۹۵/۰۲/۱۵
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی