دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی بنام بی تو

ترانه و آهنگ : شهاب بخارایی / تنظیم : رسول مظفری

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی بنام بی تو

Download New Music Shahab BokharaeiBi To

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی بنام بی تو

متن آهنگ شهاب بخارایی بنام بی تو

از گرمای دستای تو من میمرم تو وجودم احساس خوبی میبنیم

اگه تو نباشی تنها ترنیم من احساسی دارم که عاشق ترینم من

تو رو به دست میبارم به همین زودی

آخه تو اولین عشق خودم بودی

بزار تا این دل عاشقو بی هوس

بشکنه قفل سیاهو از این قفس

بی تو دیگه نمیتونم عاشقت باشم

دیگه نمیتونم از تو جدا شم تو وجودمو عشق منی

بی تو دانلود آهنگ جدید دیگه نمیتونم عاشقت باشم

دیگه نمیتونم از تو جدا شم تو وجودمو عشق منی

از گرمای دستای تو من میمرم تو وجودم احساس خوبی میبنیم

اگه تو نباشی تنها ترنیم من احساسی دارم که عاشق ترینم من

تو رو به دست میبارم به همین زودی

آخه تو اولین عشق خودم بودی

بزار تا این دل عاشقو بی هوس

بشکنه قفل سیاهو از این قفس

بی تو دیگه نمیتونم عاشقت باشم

دیگه نمیتونم از تو جدا شم تو وجودمو عشق منی

بی تو دیگه نمیتونم عاشقت باشم

دیگه نمیتونم از تو جدا شم تو وجودمو عشق منی

  • ۹۵/۰۲/۱۵
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی