دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید نریمان بنام تقاص

دانلود آهنگ جدید نریمان بنام تقاص

Download New Music NarimanTaghas

دانلود آهنگ جدید نریمان بنام تقاص

هر روز که می بینمت هر لحظه که پیشتم هر بار که میخوام بهت دردامو راحت بگم
انگار یه حسی به من میگه دلش با تو نیست این شده تقدیر من دوری و چشمای خیس
داغتو رو دلم میزارم و میرم توی هوای تو نفس نمی گیرم
من دارم جون میدم فقط به عشق تو تقاص این عشقو از خودم می گیرم
میرم که تو راحت بسازی رویاتو دیگه توی این خونه جای منه یا تو
داغتو رو دلم میزارم و میرم توی هوای تو نفس نمی گیرم
من دارم جون میدم فقط به عشق تو تقاص این عشقو از خودم می گیرم

هر روز که می بینمت هر لحظه که پیشتم هر بار که میخوام بهت دردامو راحت بگم
انگار یه حسی به من میگه دلش با تو نیست این شده تقدیر من دوری و چشمای خیس
داغتو رو دلم میزارم و میرم توی هوای تو نفس نمی گیرم
من دارم جون میدم فقط به عشق تو تقاص این عشقو از خودم می گیرم
میرم که تو راحت بسازی رویاتو دیگه توی این خونه جای منه یا تو
داغتو رو دلم میزارم و میرم توی هوای تو نفس نمی گیرم
من دارم جون میدم فقط به عشق تو تقاص این عشقو از خودم می گیرم

  • ۹۵/۰۲/۱۴
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی