دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده بنام وقتی میخندی

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده بنام وقتی میخندی

Download New Music Hamid TalebzadehVaghti Mikhandi

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده بنام وقتی میخندی

متن آهنگ حمید طالب زاده بنام وقتی میخندی

وقتی میخندی منو نگاه کن از تهه قلبت منو صدا کن

وقتی میخیندی پر صدا باش مثل پرنده آزادو رها باش

وقتی میخندی موهاتو وا کن کنار من باش فقط به من نگاه کن

وقتی میخیندی تو فکر من باش امشبو تا صبح تو ذکر من باش

تو یکی دونه می گل تو گل خونه می دوره چشات بگردم عمر منی جونمی

یه خنده مهمون کن این دانلود آهنگ جدید  قلب پر از خونمو بزن دیونه تر کن این دل دیونه مو

بزن دیونه تر کن این دل دیونه مو

وقتی میخندی موهاتو وا کن کنار من باش فقط به من نگاه کن

وقتی میخیندی تو فکر من باش امشبو تا صبح تو ذکر من باش

وقتی میخندی منو نگاه کن از تهه قلبت منو صدا کن

وقتی میخیندی پر صدا باش مثل پرنده آزادو رها باش

تو یکی دونه می گل تو گل خونه می دوره چشات بگردم عمر منی جونمی

یه خنده مهمون کن این قلب پر از خونمو بزن دیونه تر کن این دل دیونه مو

بزن دیونه تر کن این دل دیونه مو

  • ۹۵/۰۲/۱۴
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی