دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید کیارش دکا بنام عشق کافی نیس

دانلود آهنگ جدید کیارش دکا بنام عشق کافی نیس

Download New Music Kiarash DekaEshgh Kafi Nis

دانلود آهنگ جدید کیارش دکا بنام عشق کافی نیس

تو که میگفتی عاشقمی

پس چی شد رفتی سری

منو ول کردی تو تنهاییم .

دوسش داشتم دوسم داشت

ولی این آخریا با حرفاش ،
زد زیرِ هرچی حرف و قول بود

گل و زود دود کردم و دیدم که خاطره هاش تک تک

دارن رد میشن از جلو مغزم توی باطلاغی قرقم

که نمیتونم بیام بیرون ازش اصلا ،
عشقِ ما یه راهِ یه طرفه بود

که تهش مرگه قطعاً

پس همین الان رسیدیم به تهش

آره حتماً

بی تو چت و فسم
چتو بتو بگم که نرو یه ذره صب کن

پای من مگه من کم کردم صب پای تو

فقط بم دانلود آهنگ جدید بگو چی شد ؟

برنده ی این  بازی کی شد اصن به تهش رسید ؟

اینهمه حرسم دادیو
لج بازی کردی فقط بگو تهش که چی تهش که چی
مگه نگفته بودی که به دوریت عادت کرم ولی دوباره میگی
می خوام به اونروزا برگردم .
یه کاغذو مچاله کن ببین

دیگه مثِ اولش نمیشه اعتمادم همینه اگه از بین بره دیگه برنمیگرده به قبلش چقدر

تلخه نداره که ارزش که زمانم بشه پات هرزه و دیگه بحث بسه ، بحث بسه
عشق کافی نیس ، عشق کافی نیس ذول نزن بم با چشمای خیس ، با چشمای خیس نه عشق کافی نیس

ا رفت همه چی تو یه لحظه

میگی بودن با من برات نمی ارزه شدم بی مزه برات

ولی میدونم که قفلی تو شباتو فک می کنی بم حرس می خوری هی

دودم بود گاهی وقتا مثل چسب زخمی روی

جای زخما این زخما خوب نمیشن فقط کهنه میشن منم چقدر فکر کنم

بهتو حرس بزنم چقدر گول بزنم خودمو که درست میشه ؟

یه موقعی بودم برا تو اکسژن ولی الا حتی نمی خوای که نگا کنی بم گنگه رفتارت

شب به شب پاره بسه بحس آره چون فایده نداره

هرچی دستو پا بزنیم بیشتر میریم تو این باطلاقِ فرو تو

شدی یه آدم دورو که با خودشم جنگه

بازیچه شدم برات میبینی چقدر تلخه ؟

آرایشت ریخته و اشک تو چشت شدی یه هرزه

چقدر تلخه .
عشق کافی نیس

عشق کافی نیس ذول نزن بم با چشمای خیس

با چشمای خیس نه عشق کافی نیس

  • ۹۵/۰۲/۱۲
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی