دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ ماهی سیاه کوچولو از محسن چاوشی و سینا حجازی با کیفیت اورجینال

این آهنگ برای مردم زلزله زده آذربایجان خوانده شده است

دانلود آهنگ ماهی سیاه کوچولو از محسن چاوشی و سینا حجازی

Download New Music Mohsen Chavoshi Ft Sina HejaziMahi Siahe Koochoolu

دانلود آهنگ ماهی سیاه کوچولو از محسن چاوشی و سینا حجازی

متن آهنگ ماهی سیاه کوچولو از محسن چاوشی و سینا حجازی

از خواب پا شدم امروز
چشمای بستتو دیدم
ماهی سیاه کوچولو
تنگ شکستتو دیدم
دیدم همینکه می خونم
تاریخ تشنگی هاتو
دریاچه های خشکیده
خون گریه می کنن با تو
اخبار داغو می خونم
هر چند خوب می دونم
داغی که رو ارس مونده
این کوه سختو لرزونده
نه شعر آذری گفتم
نه خون آذری دارم
نسبت به مردمت اما
حس برادری دارم
رنجور آذربایجان
معصوم آذربایجان
مغرور
دانلود آهنگ آذربایجان
مغموم آذربایجان
آروم می گرفتم با افسانه های شیرینت
آهسته گریه می کردم با شهریار غمگینت
دل ابر بود و بارون شد
سرما زد و زمستون شد
آبادیا بیابون شد
هر چی که بود ویرون شد
هر چی که بود ویرون شد

  • ۹۵/۰۲/۱۱
  • limake limake

نظرات (۱)

Katie? Why not drain pipe? I know those drains from the house jut out at an angle, but a sharp hacksaw solves that problem and you can go stirhgat down into the ground with pipe. Or, did you have plans for that water?

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی