دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محمد قریشی بنام بهش بگو با کیفیت اورجینال

دانلود آهنگ جدید محمد قریشی بنام بهش بگو

Download New Music Mohammad GhoreyshiBehesh Begoo

دانلود آهنگ جدید محمد قریشی بنام بهش بگو

متن آهنگ محمد قریشی بنام بهش بگو

خیلی خستم از خودم از تو از همه آره خیلی خستم
نخواستی باورم کنی همون که می خواستی منم
نشد که باورم بشه من از تو میشه بگذرم
ساده گذشتی از دلم چیزی نمی تونم بگم
گفتی دیگه باید برم اشکام حرف آخرم
باشه خرابش میکنم عشقی رو که ساخته بودم
باشه عذابش میکنم رویایی که بافته بودم
باشه به آتیش میکشم تموم نامه هامونو
باشه برو بهش بگو اون عاشقانه هامونو
تو گریه می خندم دیگه تو خنده گریه میکنم
فرقی نمی کنه برام بی تو دارم چه میکنم
شبا بیدارم روزا خواب هستی همش مثل سراب
زندگی زندونه برام خسته شدم از این کتاب
یهو می پیچه عطر تو  دانلود آهنگ جدید خیره میشم به عکس تو
سیگار روشن میکنم دنیامو دادم دست تو
باشه خرابش میکنم عشقی رو که ساخته بودم
باشه عذابش میکنم رویایی که بافته بودم
باشه به آتیش میکشم تموم نامه هامونو
باشه برو بهش بگو اون عاشقانه هامونو

  • ۹۵/۰۲/۱۱
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی