دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید حمید امینی بنام هی فلانی با کیفیت اورجینال

دانلود آهنگ جدید حمید امینی بنام هی فلانی

Download New Music Hamid AminyHey Felani

دانلود آهنگ حمید امینی هی فلانی

متن آهنگ حمید امینی بنام هی فلانی

هی فلانی تو هنو مال منی

هنو به یاد قدیم می کشم سیگارو سی بار

تو با همه بدیات مال منی

آره گیجم یه کمی بگو دلت منو میخواد

من با کسی نمیرم مال کسی

نمی شم گیره دلم پیش دلم الان تا صد سال

بگو بر میگردی بگو تو هم دلت منو میخواد

بی زارم از نبودنت با اینکه تو میدونی

نذاشتی عاشقت دانلود آهنگ جدید باشم نذاشتی بم مدیونی

بزار بگم که بعد تو با خودمم قهر میشم

نمیخواستم ولی آخر تو این هوا غرق میشم

حال من این ابرایه تیره اون کسی که میره

از پیش من خوب میدونه چقدر برات میمردم

دل منو باش چه ساده باهاش

جون گرفت هر روز

وقتی که رفت از پیشمو آروم

هی فلانی تو هنو مال منی

هنو به یاد قدیم می کشم سیگارو سی بار

سیگارو سی بار

من با کسی نمیرم مال کسی

نمی شم گیره دلم پس دلم الان تا صد سال

بگو بر میگردی بگو تو هم دلت منو میخواد

بی زارم از نبودنت با اینکه تو میدونی

نذاشتی عاشقت باشم نذاشتی بم مدیونی

بزار بگم که بعد تو با خودمم قهر میشم

نمیخواستم ولی آخر تو این هوا غرق میشم

هی فلانی تو هنو مال منی

هنو به یاد قدیم می کشم سیگارو سی بار

تو با همه بدیات مال منی

آره گیجم یه کمی بگو دلت منو میخواد

من با کسی نمیرم مال کسی

نمی شم گیره دلم پیش دلم الان تا صد سال

بگو بر میگردی بگو تو هم دلت منو میخواد

  • ۹۵/۰۲/۱۰
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی