دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ یوسف آقایارزاده بنام فقط به من فکر کن با کیفیت اورجینال

ترانه : مریم اسدی / آهنگ : میلاد باران / تنظیم : سعید سمش

دانلود آهنگ یوسف آقایارزاده بنام فقط به من فکر کن

Download New Music Yousef AghayarzadehFaghat Be Man Fekr Kon

دانلود آهنگ یوسف آقایارزاده بنام فقط به من فکر کن

متن آهنگ یوسف آقایارزاده بنام فقط به من فکر کن

آخ که چه خوب میشه اگه کنار من بمونی تا آخر
دستاتو میگیرم با همدیگه میریم به روزای بهتر
آخ که چه خوب میشه عطر تو هر لحظه بپیچه تو خونه
چیزی نمی بینی به غیر دوست داشتن از منه دیوونه
زندگی شیرینه دنیا به روی ما همیشه میخنده
فقط به من فکر کن فقط به عشقی که همیشه بین ماست
هدیه من واست یه عالمه خوبی یه عالمه رویاست
چشات به من داره این فرصت رو میده که عشقو بشناسم
به تو دارم کم کم وابسته میشم با تموم احساسم
این همه دوست داشتن این همه خوشبختی فقط برای ماست
تو مرکز عشقی زندگیم این روزا شبیه یه رویاست
فقط به من فکر کن فقط به روزای قشنگ آینده
زندگی شیرینه دنیا به روی ما همیشه میخنده
فقط به من فکر کن فقط به عشقی که همیشه بین ماست
هدیه من واست یه عالمه خوبی یه عالمه رویاست

  • ۹۵/۰۲/۱۰
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی