دانلود آهنگ جدید

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود اهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید بهنام علمشاهی بنام قسمت با کیفیت اورجینال

ترانه : رامیار / آهنگ و تنظیم : سعید حسنی

دانلود آهنگ جدید بهنام علمشاهی بنام قسمت

Download New Music Behnam AlamshahiGhesmat

دانلود آهنگ جدید بهنام علمشاهی بنام قسمت

متن آهنگ بهنام علمشاهی بنام قسمت

اگه تو قسمت من شی هیچی از دنیا نمیخوام

اگه تو قسمت من شی هیچی از خدا نمیخوام

اگه تو با من نباشی دنیا رو جز تو نمیخوام

دنیا رو جز تو نمیخوام

اگه تو قسمت من شی هیچی از دنیا نمیخوام

اگه تو قسمت من شی هیچی از خدا نمیخوام

اگه تو با من نباشی دنیا رو جز تو نمیخوام

دنیا رو جز تو نمیخوام

اگه ما با هم نباشیم هیفمونه کاشکی عشق من نره و هی بمونه

هی بخونه بخونه تو گوشم دانلود آهنگ جدید هی بگه چی بپوشم اون میدونه خوب میدونه

اگه دنیا دنیا باشه من میمونم و تو

اگه دنیا اون نباشه من میدونمو تو

اگه دنیا دنیا باشه من میمونم و تو

اگه دنیا اون نباشه من میدونمو تو

اگه تو قسمت من شی هیچی از دنیا نمیخوام

اگه تو قسمت من شی هیچی از خدا نمیخوام

اگه تو با من نباشی دنیا رو جز تو نمیخوام

دنیا رو جز تو نمیخوام

اگه ما با هم نباشیم هیفمونه کاشکی عشق من نره و هی بمونه

هی بخونه بخونه تو گوشم هی بگه چی بپوشم اون میدونه خوب میدونه

اگه دنیا دنیا باشه من میمونم و تو

اگه دنیا اون نباشه من میدونمو تو

اگه دنیا دنیا باشه من میمونم و تو

اگه دنیا اون نباشه من میدونمو تو

اگه تو قسمت من شی هیچی از دنیا نمیخوام

اگه تو قسمت من شی هیچی از خدا نمیخوام

اگه تو با من نباشی دنیا رو جز تو نمیخوام

دنیا رو جز تو نمیخوام

اگه ما با هم نباشیم هیفمونه کاشکی عشق من نره و هی بمونه

هی بخونه بخونه تو گوشم هی بگه چی بپوشم اون میدونه خوب میدونه

  • ۹۵/۰۲/۰۹
  • limake limake

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی